Tuesday, May 12, 2015

Mother's Day




Assalamualaikum....

It has been a while since my last post. Hahaha! Suddenly rasa macam nak menaip sesuatu... Exactly one year saya tinggal kan blog saya nihh. Last post 3rd May 2014. Owhh!!! Sangat lama.

By the way... Happy Mother's Day to all reader out there... we don't actually celebrate mother's day, coz mother's day is everyday.... Tak pernah nak lupa mak walaupon saya dengan mak tidak duduk sekali. 

But anyway, just like every people in the world... Saya nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu2, mak2, mama2, mummy2, umi2... yang kat luar sana... tidak lupa untuk diri saya, mak saya, adik saya dan ibu mertua saya... love you all till jannah... 


mak saya, adik saya & mak mertua saya








No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment