Monday, November 1, 2010

nk cari keje... nk cari keje...

Salam,

fesbuk mesti ade...
Hah! Skang nihh... semangat tengah berkobar2 utk cari kerja. Kat mana??? Masih di dalam negeri Selangor nihh. Kalau bole nk berdekatan dengan rumah saya. Senang sikit nak drive sendri. Almaklum lah... saya ni penakut orang nya. Dah la last year kat Saudi. Memang tak sentuh la keta husband tu. Skang kalau dia suh bawa jekk... Macam2 alasan. Ni nak kena practice smula. Haha... Tu sebelah... Laptop ngan printer. Nak print surat mintak keje. Kat laptop tu mesti ada fesbuk ehh... Harussss adeee... Kalau tidak tak jadi keje nyer. Haha!

Ha! Yang tu pulak surat ngan resume yang sudah di print out. Dengan fail sijil2. Penting fail tu. Kalau hilang boleh mati lerr... Ada ke plak ekk. Yelahkan... untuk mencari rezeki. Takde meja study... meja makan pun boleh lah dijadikan opis. Hehehe... Sila abaikan penyapu ngan penyodok sampah tu. Tu lepas sapu nasik2 Ammar Zikry yg bertaburan masa dinner tadi.

Alamak... takde sampul surat la plak. Takpe lah... esok nak kumbah2 dalam setor tu... tengok ada ke idak. Anyway... doakan semoga saya dipanggil untuk interview dan berjaya ekk. Amin.

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment