Wednesday, December 29, 2010

Berdebar2...

Salam

Debaran sudah pun terasa... Esok nak interview, dah terasa sejak semalam. Sampai lah termimpi2... Hehe... Kelakar betul. Saya mimpi yang saya dah start kerja, padahal saya belum interview lagi. Boleh saya tanya kat boss saya "Takpe ke saya dah keje nihh... saya belum di interview lagi...?" Keh...keh...keh... Pastu saya terjaga. Hehe... Entah apa2 entah.

Tak tau nak expect ape masa interview nanti. Ikut kan... ni baru nak masuk kali ke4 saya di interview... 1st masa saya mula2 nak masuk Nursing... Kena gak interview.... Yang senang tu pun gabra jugak... 2nd mase saya mintak kerja kat Sunway Medical... tu kira 1st time saya bertukar majikan. Di tanya apa tindakan saya jika seorang kanak2 tu terkena sawan atau medical term ny 'seizure'... Pastu side effect Salbutamol...Gugup lah juga kan. Eheh! Yang ke3... masa nak pegi Saudi, phone interview lagi... dari Saudi Arabia... tanya pasal hypoglycaemia... Emergency management... Fuhh!!! Kali ni.... entah apa soalan yang hendak diberi... Entah apa senario yang akan diberi... Hehe... Entah apa jenis ubat pulak di tanya...

Esok interview kul 2:30ptg... Macamana lah kan... Huhu... InshaAllah. Semoga Allah tenang kan hati saya, terang kan jalan saya dan buka pintu rezeki saya. Semoga Januari nanti saya akan mula kerja. Budak2 mula kan sekolah, saya pula mula kerja.... Hehe...


So, wish me luck ok... Hopefully good news.... inshaAllah...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment