Thursday, July 14, 2011

Info... Info...

Salam,

Entah kenapa saya ingin berkata sesuatu selepas terpandang sesuatu... entah la... Dan memang kalau boleh saya tak mahu orang tahu tentang kami sekeluarga, saya tak mahu pisang berbuah dua kali... Lebih baik kami berdiam diri, menarik diri, biarlah mereka tidak tahu tentang kami... saya faham yang blog ini adalah untuk umum... so, semua orang boleh baca... Siapa dia... saya pun tak tahu, yang penting orang tu mesti tahu bahasa melayu... Ahaks! Yang penting kami tak ganggu hidup kamu, kami tahu yang kamu bahagia seperti kami juga... Hehe...

Sudah2 lah pasal emosi nihh... Saya dapat gambar terbaru tentang Mak Ayah saya... di upload oleh bro in-law saya... Saya sangat happy bila tengok Mak Ayah saya berada di sana... Alhamdulillah... sampai juga mereka ke sana... Impian setiap Muslim di dunia... Meh tengok gambar2 Mak Ayah saya disana....

ketika saie










Alhamdulillah... gembira melihat Mak dan Ayah. Telah sempurna kan umrah... Tak lama lagi mereka akan berangkat ke Madinah Al-Munawwarah... Semoga Allah SWT melindungi mereka. Amin....

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment