Tuesday, July 12, 2011

Semoga Dilindungi Ilahi...

Salam,

Dah lama saya tak update blog saya nihh... Entah kenapa ekk... Hari ini mak ayah saya bersama2 adik dan adik ipar saya bertolak ke Kota Mekah... Mak Ayah dah 12 hari berada di Riyadh untuk bertemu anak menantu dan cucu2 nya... Dah rezeki mereka untuk ke sana. Visa melawat di keluarkan oleh kampeni adik ipar saya... so, Mak ngan Ayah akan berada disana selama sebulan setengah....

Mak Ayah terbang ke Riyadh pada 1 Julai aritu... First time Mak Ayah nek kapal terbang... saya yang amat2 risau... Almaklum lah... dah lerr first time... saya takut mereka takleh berkomunikasi nanti. Mak Ayah nek flight MAS... saya dan husband berusaha mendapatkan khidmat bantuan. Alhamdulillah, nasib baik MAS ada khidmat bantuan sehingga Mak Ayah sampai ke airport Riyadh... Hehe... Sapa tak risau kan....

First day Mak sampai... dia demam... Hehe... Perubahan cuaca kot... Pastu perubahan masa pulak. Tapi alhamdulillah... sampai hari ni mereka sihat.

Hari ni mereka bertolak ke Kota Mekah... perjalanan sepanjang 1000km. Adik ipar akan drive... mengambil masa 10jam... Selepas subuh waktu Riyadh, mereka bertolak...

InshaAllah, semoga Allah SWT melindungi perjalanan mereka.... Semoga selamat sampai ke Kota Mekah dan selamat menunaikan umrah.... Semoga selamat kembali...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment