Monday, August 1, 2011

Ramadhan Kareem



Salam,

Ramadhan Kareem everyone.... Hari ni hari pertama umat Islam berpuasa. Alhamdulillah, masih lagi sempat untuk menyambut Ramadhan kali ini. Hari ni saya memang request cuti. Memang every year, I tried to take leave for 1-2 days beginning of Ramadhan. Sebab kalau kat negeri Johor... awal Ramadhan dapat PH... so sejak dok KL nih, I'll take AL as konon PH for me... Hehe... Selalu nya saya dan suami akan sambut bersama keluarga. But this year, celebrating sendiri jek. Mak Ayah saya sambut puasa di Riyadh, nak sambut di Ipoh, husband tak dapat cuti. tak pe lah.

Sahur tadi with favourite daging masak kicap + kobis goreng jek. Tak sempat lah nak capture gambar2... Malas pun yek... Petang ni nak masak pe ekk??? Teringin nak buat itu ini, tapi "MIM" yang besar tu... menghalang. Dalam bulan puasa nihh... kuih favourite saya hanya lah karipap ngan popia goreng. Ingat nak try buat karipap lah... Ingat aje lah... Maybe one day... InshaAllah...

Sempena sudah masuk bulan yang mulia ni, saya memohon maaf dan keampunan dari kedua Mak Ayah saya, keluarga, keluarga mertua, ipar duai, saudara mara, dan sahabat handai diluar sana... Okay lah dah masuk waktu Dzuhur... Nanti kita cerita2 lagi... InshaAllah.... Assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment