Wednesday, August 31, 2011

Salam AidilFitri, Selamat Hari Lahir (30.08), Selamat Ulangthn Perkahwinan (31.08)

Salam,

Selamat Hari Raya... hari ni 1 syawal. Setelah sebulan berpuasa... hari ni kita meraikan kebesaran nya. Alhamdulillah... Tahun ini beraya bersama keluarga mertua di Ipoh. Tahun ni tema nya warna purple... Hehe... Saya masak rendang mak ng kuah kacang... Alhamdulillah, mendapat sambutan. FIL pun suka, sedap kata ny. Tahun ni percubaan saya masak rendang tu sendirian. Selama ni mak yang masakkan. Hehe... FIL kata saya pandai, kembang gak idung nihh... tapi saya cakap resepi mak saya. Dah memang nya betul kan... Hehe... Disebabkan 1st time masak, saya masak 2kilo daging campur sekilo paru... So, next raya... kena masak lebih lah gamak nya... yg tak larat nya, nak mengacau... Hehe...

Dan Selamat Hari Lahir untuk saya, yang ke 33tahun. Syukur, Alhamdulillah... Allah masih bagi saya peluang untuk bernafas di muka bumi Nya. Tarikh yang amat kebetulan... dalam seumur hidup... belum tentu nya terjadi pada semua orang kan. Alhamdulillah... semua umat didunia meraikan nya... Hehe...

Dan seperti biasa lah, kalau birthday balik Ipoh, ada aje surprise party yang diadakan oleh ipar duai... Hehe... Takde lah seprise mane pun... sebab dah agak dah... Hehe... Actually, sambut birthday 3 orang sekali.... iaitu mother in-law ng bro in-law... hari lahir mereka pun dalam bulan 8. Dan advance 9th anniversary celebration untuk saya dan suami.... esok nya... Hehe.... So, ada lah barbeque sikit2... Burrpp... Alhamdulillah... Kenyang...

Esok baru ulangtahun perkahwinan yang ke 9. Alhamdulillah, baru rasa semalam macam naik pelamin... chewahh... Semoga Allah memberkati perkahwinan kami ini... Amin...

Anyway, ini cerita saya malam ni, sempena sambutan yang berganda2... Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.... dan tak lupa juga.... Selamat Hari Merdeka...

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment