Wednesday, July 10, 2013

Satu Ramadhan



Salam, 

Hari ni permulaan puasa... Selamat bersahur... Hari ni sahur ng daging masak kicap ng kobis goreng... Alhamdulillah... Tradisi kuarga tu... 1st day sahur mesti nak makan lauk cenggitu... Hmmm.... 

Hari ni juga Ammar sahur first time... Harap2 dpt lah die tahan sampai buka puasa nanti... Entah macam mana dia kat tadika dan kat taska...

Hari ni juga saya cuti... Memang dah kebiasaan saya akan mengambil cuti padahari pertama ramadhan... Dulu masa dok kat JB, 1st ramadhan memang public holiday... So sampai ke hari ni saya akan pastikan saya bercuti pada 1st puasa... Untuk saya berbuka dengan family....

So... Anyway, selamat berpuasa untuk sekalian... Moga sama2 kita mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini... Ramadhan Kareem...


No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment