Sunday, July 7, 2013

Tetiba...



Salam,

Hari ni hari cuti saya... Banyak mende yang saya nak buat... Ingat nak masak inti tat... tapi dah tetiba terbuka blog... Dan tetiba rase nak tukar templates... dan tetiba saya rasa nak update blog... Dan tetiba juga rasa cam nak aktif semula dalam blogging ni semula... Walaupon tak lah se terer orang lain but saya akan cuba...

Hari ni husband keje... sejak2 naikpangkat nihh, workload dia pon bertambah. Takpe lah untuk kami sekeluarga juga. Eheh! Timing kije pon dah ubah... Masuk kul 8pg, balik kul 6ptg... keje 5 hari semgu... Yelah tu... Arini dok ngan Ammar kat umah...

Oklah... saya nak buat apa yang patut dulu... Selamat berhujung minggu...


Enjoy lagu feveret saya dari cerita Teduhan Kasih, Hanya Aku - Hyperact

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment