Tuesday, September 7, 2010

:: Minal Aidin Wal Faidzin ::

Hari ini adalah hari terakhir saya berada di Al Aoun Compound (tmpt tinggal saya), hari terakhir berada di Jeddah, dan hari terakhir saya berada di Kingdom of Saudi Arabia.... Setelah 6 bulan saya menunggu sejak saya balik bercuti yang dulu, hari ini adalah hari yg say sangat tunggu. Ditambahkan dengan hari raya yang semakin hampir, beberapa hari saja lagi kan. Hati saya memang berbunga2.

Alhamdullilah, sementara nak sampai ke hari ni, saya agak kalut sedikit... dengan duit yang tak masuk. Tapi akhirnya malam semalam duit masuk, tapi saya tak dapt nak kuar kan semua. Terpaksa lah saya suruh kawan saya keluarkan nanti. Dan dia akan bawa pulang ke Msia nanti.

Apa2 pun, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk anda semua yang membaca entry2 saya yang tak seberapa ni. Maaf jika ada tersalah kata, terkasar bahasa. Halalkan makan dan minum. Maaf zahir batin.... Untuk Adik saya, jangan lah sedih2 yek... InsyaAllah, kita akan beraya bersama nanti. Semoga selamat tiba ke Mekah nanti. Jaga diri dan keluarga baik2. Selamat Hari Raya.

2 comments:

  1. ja, jgn lupe dpt gombak ek. roger2 sy, sbb sy balek penang raye ke 2.

    ReplyDelete
  2. tie, saya pon xtau bile... sebab mybe raye ke5 joe dh keje... insyaAllah... kami akan smp ekk.

    ReplyDelete

thank you for ur comment