Friday, September 3, 2010

target saya next 4 months...

salam,
aikk.... nape tibe jekk....
ye ahh.... ni plan pas saya balik ni...
saya nak dok umah bercuti selama 4 bulan
tahun depan baru saya pikir nk keje...
nak keje mane, nak keje ape...
bole gitu...

ape target saya???
1. nak toilet training anak bujang saya tu
dh nak masuk 3tahun...

2. saya nak pisah kn 'enting' die tu...
mase bby dulu... comeyy ahh...
skang rase ntah pape ntah...
tu ahh, sape suh bagi pakai...
skang xde 'enting' payah... 
husb kate... klu xdpat... die jerit satu umah
cane nih??? huhuhu....

tu ahh ammar ng 'enting' die




ammar xde masalah gigi jongang...
kan org ckap klu pakai puting gigi jongang
tapi ammar tak pon
sebab.....
kene pandai pilih puting.

punting jenama NUK ikhsan dr gugel

ammar guna puting jenama ni dr mase bby....
walaupun agak costly... tp xpe...
janji gigi ammar cantik

cantikk tak??? gigi saya???
so, saya nak benti kan die sebab target 
3. nak anto g skolah....
hehehe.... walaupon baru nak masuk 3 tahun...
kalu ikut tahun kelahiran
ammar dah 4 tahun...
tu lah... sape suh lahir hujung tahun...
hehehe.... 

insyaAllah... kalau ada rezeki....
so... kalau nk pilih puting,
pilih lah yang sesuai ekk...
doakan semoga saya dapat mencapai target saya ehh...
aminn...

2 comments:

  1. InsyaAllah... Amin. All the best!!

    ReplyDelete
  2. huhu... mujur anak Diy ; Khalid pun pakai 'enting NUK..... jugak.. bmbang gak... takut jongang

    tapi.. alhamdulillah stakat ni ok....

    kalau tak pakai... asyik nak nyonyot jer la....

    ReplyDelete

thank you for ur comment