Friday, September 3, 2010

hari2 terakhir di saudi...

Salam,

Hari ni dh hari ke3 bulan september... kejap je kan... Huhuhu... Saje jek nak meremindkn diri nih yang ade 4 ari jekk lagi nak balik. Lalala.... Saya dah start cuti... sampai lah saya balik nanti. Memang manager saya yang tersayang tu suh saya menikmati saat2 terakhir di Saudi. Sbb tu lah saya dapat cuti awal dari tarikh saya terbang. Takpe lah, lagipon ada lagi mende yang saya tak settle kan lagi.

Ari ni... saya dok membasuh... mengemas... pack brg dlm beg... kuar kan brg dlm beg.... masuk kn semula.... untuk memuat kan segala yang ade dan untuk mencari space utk mende yang tak beli lg.... Aduhhh!!! Ade lagi ke mende yg x beli???? Entah bape kilo beg saya tu... maksimum limit 40kg... hopefully muat lah ng last minute barang2. Ade lagi bebape brg lagi nk beli. Ada org kirim... tak beli kan plak... hmm... Saya bawak balik 4 beg + 2 air zam2... cane nihh... hopefully lepas ahh... Saya nek Saudi Air.... hopefully klu lebih sikit2 tu... dorg tutup mata aje ahh... Kan bulan posa, wat lah amal jariah sikit ekk... Ngee....

Malam ni nak g balad, nak kuar kali terakhir ng kakak hsemate saya Kak Emy... Nak g bank in duit... nak beli brg2 yang x beli lagi... Esok Kak Emy dah nak balik bercuti... Sekali ng Lin, tinggal lah saya sorg2 kat umah ni sampai 7hb... huhuhu... sedih betul. Dah la flight malam... takpe ahh.... saya nak gi airport awal2.... Uwaaa.... nape lah dorg dulu tinggalkan saya....

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment