Tuesday, August 31, 2010

31st august ......

Salam,

Firstly nak ucap kan selamat ulang tahun perkahwinan yg ke-8 untuk diri sendri dan untuk suami saya yang tercinta. Terima kasih kerana menjadi sahabat baik saya selama ni. Terima kasih kerana menerima saya seada ny. Walaupon saya tak sempurna mana. Abang.... saya sangat2 sayang dan cinta kan abang hingga ke akhir hayat saya. Awak pun tahu kan macamana saya sayang kan awak. Sori ekk... tahun ni tak dapat sambut sama2... Kena tunggu saya balik nanti.... Kita pon dah ada plan kan. Tak sabar nak balik. Apa2 pun semoga abang doakan semoga segala urusan saya semua ny lancar dan selamat tiba di Malaysia....

Hehehe... feeling2 plak kan... Pastu nak ucapkan selamat hari merdeka... dh 53thn dh ekk... hmm... Yang saya ingat tahun merdeka sama ngan tahun kelahiran mak saya... So mak saya tak lame lagi nak masuk 53 tahun lah... hehehe... selain anniversary saya yang saya feeling2 kat atas tu.... Semangat patriotik??? hehehe... kat sni??? Td baru balik dr umah kwn2 Msia, sambut gak lah merdeka. ade makan2 skit... tp xde amik gmbr pon sbb mood x baik mase tu..... hehehe.... merdeka! merdeka! merdeka! pastu nyanyi lagu Negaraku... Patriotik sangat lah.... But saya enjoy dengan mereka.Saya pon seperti adik saya, hanya melihat dari kaca televisyen atau tengok ayah berbaris... Rasa bangga sangat tengok ayah berbaris. Tapi yang boring ny masa tu macam tiap2 tahun jek ayah berbaris... Cam takde orang lain. Hehehe... tapi skang ayah saya dah pencen.

Ape2 pon.... selamat menyambut kemerdekaan yang ke 53. Saya tetap berbangga menjadi rakyat Malaysia.... lebih2 lagi bile kita duduk diperantauan ni... Rasa dok Malaysia lebih baik berbanding dari dok kat sni.... Lagipon tak lame lagi saya pon dah nak memerdekakan diri saya sendiri dari tanah 'afarabfab' ni bak kate adik saya ZILA ZUL. Hehehe.... Selamat Hari Merdaka... Merdeka! Merdeka! Merdeka! Dan semoga anda kalian dilimpah kurnia rahmat dari yang MAHA ESA... Amin.

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment