Wednesday, October 27, 2010

tak pueh ati

Nape??? Saya ade order tudung online dari satu blog... saya wat payment 20hb malam dan saya email empunya blog tu... tapi sampai ari ni saya tak dapat2 lagi parcel saya tu. semalam saya bertanya kan pada empunya blog... dia ada specific day ke nak delivery order... and she said yang dia dah anto on 21hb... then dia check untuk saya, and she replied back... said that 2x orang courier datang umah, call tak berjawab. Ada ke patut. saya ni surirumah (buat sementara waktu nihh)... Pastu kalau ada courier datang, mesti tinggal kan slip kn... ni tak ada pun. Tipu apa. Semalam, entah sapa yang tipon... manager kot, dia kata yang sama. Siap check alamat umah. Pastu saya cakap... selama ni saya tak de problem pun dengan courier lain... sampai jek barang2 yang saya order. Pastu dia cakap akan proses dan sampai esok nya yakni ari ni lahh... Ni dah petang... sapa2 tak datang pun... Tak pueh ati tul lahh... Nama kampeni courier ni pun macam tak penah dengar pun... STORK Courier... ada ke???

Oklah, saje jek nak meluahkan perasaan... Korang penah ke mengalami masalah cani? Soba aje lah achik...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment