Monday, May 31, 2010

Buhsan Ahh!!!

Salam...,

Hai... hari ni hari terakhir off .... selepas 4hari cuti.... Esok dah keje. Dah balik semula ke ward9. Yg bz xde org pedulik.... Buhsan ahh!!! Bile nak keje... buhsan, cuti pon buhsan.... tapi cuti ok lah sikit dari keje tu... Nak2 keje ng org2 yg ntah pape... hmm... Hari ni tak buat pape pon. Masak aym masak lemak ng kobis goreng....makan ng hsemate kak emy ng lin.... Pastu cuci dapur, cuci kettle... pastu dok ngadap FB sampai buhsan gak... semua game dah main. Nak harvest fv pun mcm dah malas... Semua malas ahh!!!

Tadi packing buku masuk kotak... ingat banyak sangat la buku.... tapi tak pon. Buhsan ahh!!! Lepas ni tinggal 2roster saya nak tempuh... Huhuhu... Tak sabar rasa ny saya nak pulang ke pangkuan suami dan anak dan kluarga. Dapat qada' raya tahun lepas... Makan sepuas2ny... Hmmm....tapi yang tak best ny... tahun ni tak cukup korum. Adik saya tak beraya sekali. Dia beraya kat Riyadh bersama suami ng ank2...dan KIV kuarga in-law die. Takpe lah... at least dia ada somebody... hehehe... I am gonna miss her...

Takde mende nak buat...nak kuar pon, semalam dah kuar. Lagipon esok saya keje siang. Malas ahh... nak rehat2...nak tido awal... klu lah bole.... hehehe....

Tiba2 saya rasa mcm saya nak jumpa ng semua kazen2 saya. Mcm reunion... ntah lahh... Rindu zaman kanak2 kot... Kalau lah dapat diulang kan zaman2 tu... mesti seronok. Tak payah nak pikir ape2 kn. Skang smue dh dewasa... berkeluarga... ada anak... hmmm.... klu jumpe mesti dah tak semesra dulu2... Takpe lah, asalkn mereka semua bahagia dan hepi dgn kehidupan masing2. Semoga ALLAH merahmati kehidupan mereka. Sedih la plak kn.... Hehehe..... insyaAllah satu hari nnti... hanya Tuhan sahaja yg tahu....

Oklah, just a little bit update utk penghujung bulan Mei ni... Semoga Allah merahmati kehidupan anda sekeluarga.... Aminn... Take care.

2 comments:

  1. Hadeh, dah sebut raya dah. Nasik impit segera aku dah luak dah. Tak sempat tunggu pose pon. Tape, ada rezeki byk lagi raya yang kita leh qada'

    ReplyDelete
  2. syok la kalo leh bikin reunion among kite2 nih.. tp, agk ssh gak nk kumpol on raye tuh. sbb sy opkos g belah nasir. hehe.. waye ke 2/3 tu dh cabut balik penang..

    ReplyDelete

thank you for ur comment