Friday, May 7, 2010

Buku2 an... :p

Hai! Baru balik dari rumah sebelah... tetiba jek nak menulis sesuatu. Tadi pergi kedai buku, Jarir Bookstore ngan Kak Norma, Kak Emy, Kak Mariam and Nyok. Besar tul kedai buku tu... macam2 ada. Tak terhad kepada buku jekk, tapi segala kelengkapan atau peralatan yg berkaitan dengan pejabat, sekolah, ape saja lah. Laptop, Playstation, Handphone, PC, dan macam2 lagi lah... Macam tak nak balik jekk tadi... Macam nak beli jek semua buku yang ada kat situ.

Saya pon beli lah 4jenis buku... yang total harga nya SAR312.00... Mak aii!! Kalau kat Malaysia... ada ke saya nak beli buku sampai gitu harga nya... Hehehe... Saya beli 2 buku utk Ammar, 1 buku resepi ngan 1 buku text Paediatric.


Ni dia buku2 yang saya beli tadi... Buku resepi tu sebagai persediaan nak timbulkn minat baru... iaitu mencuba resepi. Kalau la ya... And then Paediatric textbook tu sebagai referal saya jekk. Dan sebagai penambah pengetahuan saya. Almaklumlah, saya ni kan Paediatric Nurse... Saje nak refresh kn minda.

Pasni kalau ada kesempatan lagi, nak jugak pegi lagi ke Jarir Bookstore tu. Nak tgk buku lain plak. Saya suka tgk buku2 ni, tapi kalau beli banyak2... entah kan bila saya bole habis baca. Hehehe... Ingat nak tengok2 handphone IPhone 3GS, tapi salesman kat situ busy jek. Macam tak layan jekk... Teringin gak tapi...hmmm....biar lah dulu. Tgk ahh... sebelum balik Malaysia, nak grab satu...

Ok lah. Jumpa lagi.

2 comments:

  1. whoa, apa yg mahal tu? peadiatrik textbook tu la kot eh?

    ReplyDelete
  2. ha ah.... yg len tu offer... buku resepi tu sr59 jekk...

    ReplyDelete

thank you for ur comment