Tuesday, May 18, 2010

OnLine Shopping

Hai! Hari ni cuti. So rasa macam nak berkongsi minat baru iaitu online shopping. Convenience ke tidak??? Apa pendapat anda? Bagi saya convenience lah gak. Sekarang ni saya tengah gila membeli baju untuk anak lelaki saya yg sorang tu. Tau aje lah, kalau nak pegi bershopping kat luar tu, alamatny x ada ape yg dibeli... dok sibuk mengejar dia ke sana ke mari... sampai hilang mood nak shopping. Lagipon saya ni sekarang kan kat 'oversea'... hehehe... So saya try lah online shopping ni hanya untuk beli baju anak saya. Lagipon kesian pulak kat hubby, nak kena shopping sorg2. So saya pilih, dia bayarkan. Boleh ke gitu??? Actually boleh buat pyment melalui Maybank2u. Tapi saya sendiri dah lupa apa password ny. So nak kena pegi Mybank utk reset password. Tu yang tak buat2 lagi.

Kat mana saya selalu beli baju untuk anak saya.... Saya berkenan kat only satu page ni. Memang cute2 baju2 baby... tak kira lah baby girl ke... baby boy ke... smue ny comel2. I usually bought my son's cloth from C'Cute Little Shop.(http://www.facebook.com/cutelittleshop). Harga dia pun reasonable gak. So far i've bought few clothing for my son as preparation for Hari Raya soon... Is it too early...? Hah! Actually xde lah kan... Sementara nak tunggu saya balik Malaysia nanti pon... tinggal bape hari jek nak raya. So... tak nak susah kan hubby shopping sorang2... so saya shopping lah online. Lagipon tak payah lah bergaduh2 dan berkejar2 ng anak.

Saya tanya hubby, okay tak material ny... Dia respond okay jek... My hubby ni macam QC (quality control) but dia kata ok, sesuai lah ng harga. So, ini adalah baju2 yg telah saya belikan utk anak saya.
                                                        
Saya suka set ni, THOMAS and Friends... sebab anak saya suka keretapi (sebutan dia ketapi). Kalau tgk keretapi kat TV... tercopong mulut dia. Tapi stock ni belum sampai lagi. Saya masih menunggu. Pyment saya dah buat.                      
Ni pun masih belum sampai stock lagi. Harap2 tak lama lagi ada lah. Hehehe.... Boleh la Ammar Zikry bergaya di Hari Raya nanti.

Yang ni dah ada dalam simpanan. Memang pesan ng hubby, tunggu Hari Raya baru leh pakai. Sabar aje lah...

Yang ni masih dalam proses membeli. Cute tak baju2 ni. Kalau berkenan... bole lah melawat ke http://www.facebook.com/cutelittleshop

So, saya harap ada byk lagi pilihan utk baju boy. Almaklumlah... baju2 boy kn skema jekk... Kalau baju baby girl... cantik2. Saya akan terus membeli dari C'Cute Little Shop ni... kalau ada yg berkenan di hati. So saya rasa online shopping sangat la convenience untuk org yang macam saya. Kalau risau pasal saiz... itu tak dapat lah saya nak tolong sebab so far... smua muat ngan sesuai dgn anak saya. cuma seluar saje yang labuh. Itu tak jadi masalah. Boleh potong atau lipat kan aje. Jadi.... apa lagi. Try lah kalau suka.

See you soon.

p/s : thank you c'cute little shop

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment