Thursday, May 6, 2010

Yg terbaru ;)

Hai! Setelah sekian lama menyepi... terasa pulak nak aktif kembali. Actually suka tengok adik saya punya blog... sweet... nice... teratur... cantik jekk... Tengok orang lain punya blog... cantik jek. Cemburu pulak. Hehehe.... Setelah berkali2 cuba nak letak template baru, hari ni baru jadi. Hehehe... Harap2 cantik lah... Almaklum lah... budak baru belajar... itu pon dr tunjuk ajar adik saya... tapi saya masih tak puas hati lah ngan blog saya ni. :( Takpe lah, lame2 ok lah kan...

There's nothing new about me... cuma tak sabar jekk nak balik Malaysia. Lagi 4bulan. Sekarang baru saya tahu... yang saya memang tak bole berpisah ngan keluarga saya. Saya amat merindui mereka semua..., lebih2 lagi bila kita dah bersuami dan mempunyai anak ni. Lepas ni tak kisah lah saya tak mempunyai duit yang banyak, asalkan saya dapat bersama suami dan anak saya. At least dalam masa setahun saya bekerja di Arab Saudi ni, Alhamdullilah... saya dapat apa yang saya mahukan. Saya dapat tolong mak ayah saya tambah kan simpanan mereka di tabung haji, saya dapat siapkan kabinet dapur saya, dan hampir menjelaskan semua hutang yang ada. Harap2 balik nanti kuranglah bebanan hutang saya dan husband... insyaAllah. Dan dapat lah buat simpanan sikit.

InsyaAllah, saya akan kembali bekerja apabila saya pulang ke Malaysia nanti. Hospital mana??? Saya dah pon membuat pilihan dan kemungkina saya akan bekerja di tempat lama. Senang sikit, dekat dgn rumah... lagipon saya selesa di sana. Dan tak banyak mende2 baru yg saya nak kena belajar, mungkin ade sikit2 update setelah setahun lebih saya tinggal kan. Tak payah lah saya nk pening kepala ng perangai2 doktor, sbb kebanyakan doktor...masih doktor yang sama. Begitu juga staff... hehehe... lagipon saya berhenti dgn cara baik, so tak ada masalah utk mereka terima saya smula.

Lepas ni, mungkin saya akan menghabiskan masa saya di Malaysia... Kembali ke Arab Saudi??? Entah lah... ada rezeki...dan jika diizinkn tuhan. Tapi tidak dalam masa terdekat ni. Atau mungkin tidak... Rasa dah tak sanggup lah nak mengharungi perasaan2 yg macam ni.... tak pe... Tak kisah lah tak ada duit banyak.... asalkan saya bersama2 dgn keluarga saya.

Oklah, nanti citer lagi. Nak cuba2 adjust blog saya ni.... Jumpa lagi. :)

p/s: tak ada gambar baru lah nak upload. Lenkali ye...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment