Tuesday, July 20, 2010

Ha ha... Page Baru...

 Salam...

Ni adalah muka baru blog ku ini.... Pilih punya pilih... ini juga menjadi pilihan... sweet ng yang penting kaler hijau... kaler kegemaran suami ku yang tersayang... Saya pon suke kaler hijau gak... Hehehe... x abis2 nak merapu kan.... Cantek tak??? Saya rasa macam cantek jekk. Puji sendri ahh... hehehe....

Tinggal 48ari lagi jekk... Hehehe... pastu balik dok umah saya tu... plan nak menanam anggur dulu selama 4bulan pastu baru nak sibuk2 keje smula... Hmm... bole tak xnk jadi nurse???? Hape??? Keje ape lagi lah yang bole saya buat selain jadi NURSE. Huh! Ingat nak jadi teacher plak ahh... Tapi bukan teacher kat skool... Tapi teacher kat Nursing Skool... skool gak name ny... Hahaha.... Malas ahh nak keje shif lagi. Nak try keje opis hour. Semue public holiday yang ade kat M'sia tu leh cuti.... Tak yah nak rebut2... Raye mesti cuti nyerr... Tengok ahh cane... Klu x cube... xtau ekk cane.

InsyaAllah... awal bulan Januari... saya apply keje. Ehh... hujung bulan 12. Awal Januari dah bole start. Tapi tengah dok pikir nursing college mane nak dipilih... Ade idea x??? Hmmm.... Xpe2... nanti balik M'sia byk mase nk pilih... nak survey...

Oklah... disini dulu citer merapu saya kali ni... Semoga Allah SWT merahmati anda sekalian.... Amin...

p/s: gambo kat atas tu xde kene mengena ngan citer saya.... saja nak tempel kat situ... sbb rase mcm kiut jekk... hahaha... pasan jekk.... :p

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment