Saturday, July 3, 2010

update....

Salam,

Hari ni tak tau nk diceritakn ape... bangun seawl jam 3 pagi waktu KSA... almaklumlah asyik keje malam jek... waktu tido pon berubah... Masih seperti biase... xde yg menarik... xde yang xcited... Yang xcited ny nk blk Malaysia... huh! sungguh x sabar rase ny. Masih dlam proses clearence... ade yg tak siap lagi... hopefully xde ape2 masalah... Ni dah masuk bulan Julai... Alhamdullillah, tak lame lagi jekk. Lame dah tak jumpe husb ng anak. Kalau smp tarikh balik... hmm... 6bulan x jumpa mereka. Rindu sgt2...

InsyaAllah... 5hb smp 7hb ni... nak melawat kota Madinah... Sangat teruja.... Sejak dtg... baru ni lah berpeluang, tp saya x berpeluang utk pergi bersama K. Norma, K. Emy, Tini, Nyok, Linda ngan K. Mariam... xpe lah peluang ni jgn dilepaskan... Tak tau bila lah dapat peluang untuk pergi bersama2 mereka. Saya pergi ng Haiza ng sorg kakak kat ICU. Saya tak kenal, tapi tak ape lah... Orang ckap madinah cantik... itu yang saya nak pegi sgt2... Lagi satu tmpt saya nak pegi kalau berkesempatan... Taif. Tmpt peranginan kat saudi nihh... Plan beberapa kali pon, smua tak jadi.

Oklah, insyaAllah... kalau ada kesempatan, saya update lagi yekk... Semoga Allah permudahkan segala urusan saya... insyaAllah... Aminn...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment