Tuesday, July 27, 2010

Merapu Kepenatan....

Salam,

Hah! Ape punya tajuk lah tu.... Haha! Hari ni saya cuti, selepas bekerja 5hari berturut2. Itupon cuti 2 hari jekk. Walaupon minta simpati, tapi hanya disebabkan saya menukar duty pada roster yang sebelumny.... ini lah balasan ny. Kadang2 tu mcm x logik jek alasan yg diberi... mana lah saya tahu mcmane keadaan roster saya selepas ny... 'die' yang buat roster.... 'die' patut tahu ape. Lagipon 'die' ade authority ape utk tukar kan... ni plak suh saya cari org len yang sudi nak tukar duty ngan saya. Ngan sape lah saya nak tukar.... Nak tak nak... saya keje aje lah 5hari berturut2.... 3hari keje siang, 2hari keje malam. Fuhh!!! memang penat giler. Badan xde rest. Bayang kan lah saya ni keje 12jam shif. Tak sanggup dah. Ni pon mata dah berat jekk... Tapi disbbkan rase nak update... saya sengkang kn aje mata ni.

Tapi xpe lah, dugaan utk saya kot... saya redha. Looking forward nak cuti lame2 skit... Ade cuti 4hari, insyaAllah saya akan berjumpa adik saya di Mekah. Harap2 saya x uzur... dapat lah saya buat umrah sekali ng adik saya. Jumpa Darwish ng Dareen... seblum saya pulang ke Malaysia x lame lagi. Pasni... xtau bila lagi nak jumpe mereka. Mybe raya aji nnti... insyaAllah. Pastu bulan posa tak lame lagi.... Utk staf muslim, cuma keje 10hari jekk dlm bulan posa... so makna ny.... saya ade byk mase kat umah... Yahoooo!!! xde lah tensen2 kat tmpt keje seblum nak balik Msia....Awal posa jek saya cuti 6hari... klu lah Msia tu dkat, bole lah saya lari blk kejap... Haha!

Oklah...setakat ni dlu merapu kepenatan saya. InsyaAllah... nanti saya citer lagi. Semoga kalian dirahmati Allah SWT. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.... errrkkk.... awal ke??? Xpe lah, apa pon saya mmg x sabar nak tgu bulan posa... Sbb lepas tu nak..... RAYA!!!!... Ngeee... :D


p/s: muke org kepenatan... :p

5 comments:

  1. wah..nak balik..nak balik...sonot tuhh

    ReplyDelete
  2. xsabo nk blik msia dh kan.. jom2 beraye @ gombak...

    ReplyDelete
  3. hahaha... korg... mesti ahh x sabo2 nak balik wehh.... dah tahun lpas x raye... tahun ni kite raye... ape kate BBQ kat gombak kazen... :D

    ReplyDelete
  4. kurus ke aper... phone camera trick kot... haha...

    ReplyDelete

thank you for ur comment