Friday, July 30, 2010

Info... :D

Salam,

Esok saya bercuti selama 4ari.... Dah janji ngan adik saya nak jumpa di Mekah. Perjumpaan 2bradik di Masjidil Haram.... Mungkin itu kali terakhir saya akan bertemu dgn ny, sebelum saya pulang dan sebelum die pulang nanti... Xtau la bile plak dapat jumpa die sekuarga... Mybe raye aji, kate ny... Hmm... InsyaAllah, nak buat umrah dgn ny juga. Harap2 'line clear' sampai lah saya selesai melakukan umrah. Almaklumlah... 'line' saya ni x brape consistent... Ikut ske ati jekk nak datang. Masa die datang first time aritu... saya tak berkesempatan nak lakukan umrah bersama ny, keadaan x mengizinkn. Kali insyaAllah... dgn izin Allah, saya harap dapat melakukan ny.

Untuk mak ayah yang saya tahu akan membaca blog saya ni... saya harap mak ayah dapat doakan saya ng adik supaya dapat melakukan ny. InsyaAllah. Saya juga ingin memohan maaf atas segala kesalahan saya. Halalkn makan dan minum saya. Dan juga kepada sesiapa yang sedang membaca... maaf jikalau ada salah dan silap.

Semoga Allah SWT akan merahmati kehidupan kita sekalian. InsyaAllah. Amin...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment