Thursday, December 15, 2011

Alhamdulillah...


Salam,

Apa khabar semua? Ni adalah entry saya yang ke 100.... wah... dah banyak kali kali membebel di sini rupa nya... Hehe... Ntah apa2 yang saya bebel kan pun tak tau lahh... Ade ke orang yang sudi membaca ny.... Walaupon x semeriah mana, follower pun tak seberapa... saya bersyukur... at least ada gak lah yang sudi membaca....

Dan alhamdulillah... saya rasa sedikit ok. Selepa berjumpa dengan Ustaz Nizam semalam di Kuala Selangor.... Rashes yang saya alami hampir hilang keseluruhan nya. Hampir ke 4 minggu mengalami kegatalan yang amat. Bukan apa, mungkin tidak berhati2 dengan keadaan sekitar. Kami yang terlalu excited, sehingga menepikan pengetahuan Mak Ayah kami. Tidak mahu menyalahkan sesiapa. Ini semua dugaan dan ketentuan dari Allah. Saya redha. Lepas ni, kena lah berhati2. Tak mahu kena lagi... Puas Mak Ayah merawat saya, tapi masih teruk dan akhir nya Mak minta pertolongan dan bantuan SIFU mereka... Alhamdulillah... saya dah semakin ok. Surat untuk saya amik unpaid leave dah pun saya taip... Mana lah tau kan kalau2 rashes ni merebak... Hehe... Tu yang Mak suruh saya berjumpa Ustaz Nizam malam semalam. Ustaz Nizam kata ada gangguan jin. Memang saya tak syak lagi... Sejak saya balik kerja hari Selasa hari tu, pemikiran saya sangat kusut. Rasa macam nak pitam, pandangan macam gelap jekk... Kepala pening.... Sampai semalam saya tak tahan, dengan rashes kat belakang yg makin teruk, saya terus cakap ngan Mak. Dia dengan Ayah, terus tengok keadaan saya. Mak nangis, sebab dia tahu siapa punya angkara, dan sebab apa... Kata nya macam susah nak baik... Then mereka terus pergi berjumpa dengan Hj Idris, minta pendapat... Jumpa Ustaz Nizam minta pendapat... Balik, Ayah terus buat kan bedak dari beras ng daun semambu... utk jadi sapuan... Then limau nipis untuk dijadikan mandian... selama 3 hari.

InshaAllah... lama2 ok lah tu. Saya yakin dengan rawatan ini. Semoga rashes saya ni clear sepenuh nya. Dan semoga Allah melindungi kami sekeluarga. Amin Ya Rabb...



3 comments:

  1. ya ALLAH.. nape ade org2 sebegini?? nape?? xcukop sorg je die nk buat, ngn ank2 pon die nk buat?? ishhh... xsuke la!!

    ReplyDelete
  2. itu lah kazez, tak paham... apelah salah silap kami sekuarga kat mereka2 itu... sesungguhnya... Allah maha berkuasa... mereka2 itu akan dpt balasan ny jua...

    ReplyDelete

thank you for ur comment