Friday, December 23, 2011

SANDBOX

Salam,

desert - saudi
This past few days... in this week... I was thinking about to go back to sandbox.... Ape itu sandbox???  Negara yang dipenuhi dengan pasir... Hehe... Saudi Arabia... Full of sand... So, dok sana macam dok dalam sandbox kan... Just like the picture -----> Hehe...

Saya dok pikir hari2... patut ker saya ke sana semula... Saya pernah cakap yang saya tak akan ke sana semula, tapi entah lah... hati ini macam nak ke sana semula... Ya Allah, berikan lah aku jalan dan petunjuk... Tempat yang saya nak pergi jika diberi peluang... adalah Ad-Dammam... Kenapa Dammam... x Riyadh ker... Jeddah ke... atau tempat lain... entah, maybe sebab saya ada kawan yang saya kenal kat sana kot...

Dah bagitau niat kat husband... Dia cakap... "pegi ahh" camtu jek... Then saya cakap tak mo lah... sebab tak nak nangis2... Huhu... saya tak tau samada kali ini saya pergi, saya akan lebih kuat atau seperti pertama kali saya pergi... atau lebih teruk... takkan nak pegi setahun... pastu setahun balik Msia semula... pastu nak pegi lagi... Huhu...

Actually, saya mahu beli rumah la... sekarang rumah harga sangat lah mahal... Salah satu cara nya adalah bekerja di luar negara... Boleh lah buat modal kan... Huhu... saya ada time sampai Ogos tahun depan. Kalau saya nak pergi pun... selepas raya... Hmm... kena pikir banyak2 lagi... Supaya tidak menyesal...

Ya Allah... kepada Mu, ku memohon jalan dan petunjuk... Supaya jalan itu terang, dan senang bagi ku untuk memilih. Amin Ya Rabb...


No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment