Monday, August 2, 2010

Selesai Sudah....

Salam,

Ni update terbaru saya selepas 4ari saya tak jenguk... Almaklumlah.... selama tu saya bersama2 adik ng anak2 buah saya. Selesai sudah impian buat umrah sama2... Sekali ngan tawaf wida' iaitu tawaf selamat tinggal. Sedih la gak... sbb lpas ni ntah kan bila saya dapat buat umrah dengan adik saya tu. Pastu ntah kan bila saya dapat menjejakkan kaki ke Tanah Haram Mekah lagi lepas ni.

Selepas saya selesai buat tawaf wida' tu... terasa hati sangat sayu mengenangkan segala apa yang berlaku dalam kehidupan saya... dan juga keluarga. Tapi itu mungkin ketentuan Ilahi, untuk menduga kami sekeluarga yang tetap kekal teguh dan bahagia. Apa2 pun saya tetap berbangga yang saya dan adik dapat peluang menunaikan umrah bersama. Alangkah lebih bagus ny kalau saya dapat buat umrah dengan seluruh ahli keluarga saya. Mak, ayah, suami ngan anak saya skali. InsyaAllah... mungkin ada rezeki tu.
selepas selesai umrah
selepas selesai tawaf wida'


Ni gambar kitorg yg ade... Zul jaga anak2 kat dalam bilik hotel... Tau2 aje lah klu bawak budak2... skang ni mmg tgh panas sgt.... Ape2 pon semoga segala doa kami diterima Tuhan... Semoga Allah SWT akan merahmati anda semua... Utk mak ng ayah... kumpul duit cpat2... kite gi umrah sama2 dulu... pastu baru lah wat haji kemudian... Okeh!

Masalama...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment