Sunday, August 29, 2010

... 2 shif lagi jekk ...

Allu2....
tinggal 2 shif je lagi....
punya lah payah nak abis kn... tapi
hampir berjaya menghabis kan ape yg telah dimulakan,
tak sanggup ahh...
semalam jek dh rase tensen dgn seseorg.

xpe2... lagi dua hari jek nih..
pastu... babai...
semua org...
rajin2 ahh keje ekk...
saya nak pulang bersama dgn family saya.

xpe lah xde duit yang banyak 
atau harta yang melimpah ruah....
asalkan saya dekat dengan keluarga saya.


dan saya bersyukur dengan ape yang saya ade
sekarang nihh... dan siapa saya ni.

hati saya sekarang ni tengah berbunga2,
saya berdoa agar Tuhan permudahkan segala urusan saya,
permudahkan perjalanan pulang saya.

ان شاء الله

dan saya harap anda kalian juga mendoakan 
saya semoga selamat sampai
ke tanah air dan ke pangkuan keluarga
AMINN...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment