Wednesday, August 4, 2010

Ni die....

Kurma muda
Salam,

Ha! ni dia yg ku tunggu2.... kurma muda yang sedap... akhirny dapat gak makan... sekali saya beli 2 kilo daa... rase die kelat2 manis... 1st time saya makan masa kat Msia... saya x suka. Tapi bila saya sampai Jeddah last year... masa bulan posa, sedap ahh plak sampai addicted. Nak dapat kn kurma fresh cani... kena la saya tunggu sampai nak bulan posa. Nasib baik sempat kan.... Kurma ni kalau simpan dalam fridge... wahh!!! sedap ny... crunchy gitu... sejuk2... haha... Ini lah yang saya nak bawak balik untuk husb. Die kirim aritu, tapi x musim.
kurma lagikk
Nah... gambar lagik... insyaAllah... utk husb tersayang.... akan saya bawa pulang ekk... Bape kilo nak??? Kui3...

Selamat menikmati ye...

p/s: menikmati gmbr jekk... jgn mara haa...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment