Monday, August 23, 2010

Hutang Tag


Saya telah di tag oleh adikku ZILA ZUL

Chomel ke saya ni??? Ade gak ahh org ckap... tapi saya rase iye ke idak? Haha! Pasan la pulak. Org ckap pasal blog... Tag ni udah lame saya hutang dr ny.... Hari ni baru rase nak post entry pasal tag nihh... aduihhh...

So.... sekarang mari kita jawab soalan. Antara soklan2 nyerr.....


1- Apa nama blog dan kenapa letak nama tu?
Nama blog saya "Me, Myself & My Life".... kenapa ekk??? Saya pon xtau... Hahaha... sebnar ny blog saya ni tentang diri saya, ape yang saya rase, ape yang berlaku pada kehidupan saya... ape yang ada disekeliling saya. Tentang keluarga saya.... dan ape2 yang saya rasa nak membebel kat sini.


2- Jelaskan kenapa dan bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda.
Name URL http://joereeza.blogspot.com  tu... atas gabungan rase cinta kasih sayang dari name encit suami saya ng saya... JOE dr JOHSNI dan REEZA dr HAZAREZA... itu jekk... sweet tak... Saya guna gabungan ni sejak zaman bercinta2 ng die... So adalah dekat nak masuk 14tahun saya guna... Saya tak guna name blog saya untuk URL saya... sebab dah ade org guna... Hehehe...


3- Bila blog anda mula beroperasi?
Saya budak baru belajar tentang blog ni... Ni pon sejak berjauhan dengan kuarga... Semua sebab adik saya... Saya suke baca blog adik saya. Tgu2.... saya bukak blog saya jap... Hah... dah jumpe... 10 Oktober 2009. Ngee... :D


4- Siapa follower pertama anda?
Sudah tentu adik saya ZILA ZUL

5- Ucapan kepada si pemberi award.
Time kasih kepada adik ku yang tersayang... Klu ade award lagi... bole lah tag saya lagi. Pandai tak saya dah bole jawab tag ni... (ala...copy paste.... sape2 pon bole buat)... Haha! Anyway time kasih. Lap you so much....

6- Tag 9 orang yang patut terima award ni.
Hah! Semua follower saya... dah ade award ni kot. Lagipon saya ada 7 org jek follower... Cane nihh...
Tak pe lahh... saya tag aje ahh...Bole ker... x ckup orang...
  1. Kak Norma
  2. Hana
  3. Diyana 
Ni aje yang ade... yang len2 tu... macam adik saya... sure dah ada... kazen saya pon dpt dari adik saya... ade 2 lagi... cam x sesuai jek... hehehe....

Akhir nya siap jugak tag ni yang sejak bulan Julai saya hutang... Haha! Time kasih adik!

2 comments:

  1. thanks.... cik jaja.. dah jawab dah q';s tu..... thanks sbb tag,, yer....

    ReplyDelete

thank you for ur comment