Wednesday, August 11, 2010

Untuk Adik.

Tetibe jek saya rasa terharu sangat2... selepas membaca blog adik saya yg bertajuk 6 Hari Yang Indah. Saya dapat rasakan yang saya akan merindui dia sepanjang saya berada di Malaysia nanti. Semua orang tahu yang hanya dia seorang saja adik saya dunia dan akhirat. Dari kecil kami memang rapat. Dia lah kawan baik saya, dia lah kawan gaduh saya. Mana-mana pegi... klu x berdua tak sah. Sampai lah orang penah kata kami ni kembar ke? Hehehe... Kalau sorang x pegi, mmg lah dua2 xde. Dari kecik kami hanya bermain berdua jekk. Nak main ng kawan2... mmg lah x dapat. Daripada kena marah atau di bebel oleh mak kami yang garang tu... bek dok diam kat umah, main berdua. Hehehe... Klu ingat2 kan mmg kelako. Klu tak disebabkan mak kami yang garang tu... Tak lah kami jadi macam skang nihh.... Time kasih Mak.

Gmbr zaman dolu2
 Untuk adik, smoga kita dapat jumpa di bulan 11 nanti. Pastu kite gi makan angin... InsyaAllah. Saya akan merindui awak... ank2 awak... semoga awak tabah dan cekal. Jaga anak2 dan suami baik2... saya tahu awak akan lakukn yang terbaik untuk mereka. Jaga diri.

Me, My Adik and My Niece

Kenangan yang tak akan saya lupa kan. Semoga satu hari nanti kita akan lakukan umrah bersama2. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment