Thursday, August 26, 2010

Puasa ke-16

Salam,

Dah masuk puasa ke 16 ekk... kejap jek rase ny.... Macamana ngan persiapan raya anda semua. Untuk saya, semua baju raya telah saya sediakan masa saya balik bercuti pada bulan Januari lalu.  Ye ahh... beli sekali untuk semua ahli keluarga. Hehehe... Senang hati saya, sebab??? Sebab saya dah kargo barang yang tak lepas hari tu. Iaitu... jus2 yang saya beli. Orang kargo kata, tak bole kargo any liquid item or food product. So... sebagai pengajaran, kalau nak kargo jus atau liquid product, make sure you all masuk dalam kotak siap2. Jangan sampai orang kargo tu nampak. So, semalam saya pon masukkan la jus2 tu dalam kotak dan selamat lah di kargo. En Suami... mybe lpas beberapa hari nanti ada lah kawan saya call awak. Ehh! Sori, takde big bike dalam tu... Hehehe... Masih tak mampu nak merealisasi kn impian awak tu. Hehehe...

Kira punya kira... Tunggu punya tunggu... saya ada 11 hari lagi untuk sampai ke hari terakhir di KSA ni. Segala pengalaman yang tak akan saya lupa. InsyaAllah.... Kalau diizinkan Allah SWT dan dipanjangkan umur saya, mungkin saya akan kembali. Tapi tak tau lah bile kan. Orang cakap tak baik cakap yang tak nak datang semula... Entah lah. Tapi kalau saya boleh bawak anak ng suami, why not kn! Yelah tu.

Anyway, Selamat Menyambut Eid Mubarak... Jangan berbelanja sakan yekk... hehehe... tapi time gini ahh kita baru nak sakan ye tak... 

So... jom kite dengar lagu ni ekk... Lagu teringat kan saya pada ayah saya. Kalau mak, saya atau adik saya tak ganti kan baju melayu masa hari raya... dia akan nyanyi lagu ni.

Manusia Miskin Kaya

 

So... anyway selamat menyambut hari raya aidilfitri. Semoga anda kalian mendapat keberkatan dari Ilahi. InsyaAllah... Ameenn...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment