Wednesday, August 18, 2010

Semgu posa...

Salam,

Dah semgu kita berposa dah. Cepat jek masa berlalu... Lagu raya hari2 dah dengar. Bukan setakat bulan posa nihh... semgu sebelum posa pon saya dan kawan2 dah upload lagu raya... pastu dengar. Wahh!! berkobar2 nak sambut raya tahun ni. 

Ehh... ehh... layout baru lagikk??? Hehehe... kan saya dah cakap, saya mesti tuko punya. Edit punya edit... ni la jadi nya. Ijau jugak jadi ny... hehehe. Minta gak fink, tapi... tak nak ahh. 

Ape persediaan hari raya? Dah ready ker? Lambat lg kan??? Ade 3mgu lagi. Tapi pejam celik dah dekat dah nak raya pulak. Persediaan saya... masa awal2 balik cuti mase bulan satu ari tu... dah siap2 beli kain nak buat baju raya. Tahun ni tema kami warna KELABU. Abis lah semua orang kaler kelabu. Mak kata dah nak siap... so paham2 aje ahh... kirim2 kan duit tu. Ammar ng Papa sepasang. Pastu utk baju2 lain...  saya beli online jekk. Lagipon kat sini (KSA) tengah ramadhan sale... so beli lagi... rase2 thn Ammar raye sakan.. ha ah... sakan ng baju. Ngeee.... Kelmarin gi beli baju encit hubby... 3helai. Nnti balik bole gak last minute shopping. Nak beli sumting utk mak. Tak beli lagi.... Wahh!!! baru semgu posa... dh nak citer raya plak...

Pape pon... lama atau tidak... raya pasti akan tibe... Ye ke idak? Hehehe... Ape2 pon... selamat menjalankn ibadah posa ekk... Smoga kite smue mendapat keberkatan dari Nya... InsyaAllah... Amin.

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment