Wednesday, August 11, 2010

My Masalama...

Dah lama tak update blog ni rase ny.
Sebelum ni update sebab rasa terharu dengan entry adik ku yang tersayang.
Ni plak nak citer pasal majlis perpisahan yang telah diadakan untuk saya baru2 ni 
iaitu pada 4hb Ogos 2010. 
Last day keje on 6hb Sept. Disebabkan nak bulan posa,
tu yang di awalkan majlis.
Ikutkan ati xnak, tak payah pon takpe... mane tak ny, keje tak sampai setahun pon. 
Cube kire.... Start keje awal bulan 9, pastu 41ari balik Msia, bercuti
Pastu 2bulan kene keje kat wad lain.... Rase2....
ade lah dalam 9bulan jek bersama wad 9. Jadi lah... Ni gambo2 mknan
cheese cake and yam cake yg sedap
Menu2

Nasi Ayam Msia
Ape2pon, thanks to ward 9 staff yang sudi mengadakan Majlis Masalama utk saya ni.
Terharu saya. Walaupon saya hanya sekejap saje. Sbb saya ni tak kuat 
semangat macam korg smue. Thanks for the gift. 
Nanti saya buh dalam display cabinet yang hubby baru beli.
Sayang nak guna. Actually saya tak bukak lagi. Hehehe...
Thanks for the knowledge and experiences.
Kalau ada jodoh dan diizinkan Tuhan, kita berjumpa. 
InsyaAllah...
Pas makan2... ape lagi... posing sakan lahh...

dgn some of ward staff
Ni adalah some of my ward staff. 

says peace!!!

saya yang gumuk

Ni antara gmbar2 ny... Kalau nak tgk smue, sila lah ke fesbuk profile saya. 
Banyak lagi yang bole di tengok. 
Tapi... make sure yang anda adalah rakan saya.
Sudahkah anda menjadi rakan fesbuk saya?
Cehh!! Hehehe...

Ape2 pon, ia akan menjadi kenangan yg indah dalam
hidup saya. 
Saya bangga yang saya pernah bekerja di KSA,
berjauhan ng keluarga, suami dan anak.
Yang paling saya tak akan lupakan, pengalaman saya menjejaki kaki
ke Tanah Suci Mekah. Dalam usia sebegini. Alhamdullilah...
Syukur kepada Allah, atas segala rezeki yang saya terima selama
saya disini. Alhamdullilah, syukur kepada Allah...
atas ape yang saya ada hari ini.

Amin...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment