Monday, August 30, 2010

Hepi Besday To Me....yg ke 32...


Salam, 

Hari ni 30 Ogos 2010... bersamaan 32 tahun dah saya dilahirkan... dan 32 tahun juga lah saya hidup menumpang di bumi Maha Esa. Buat pertama kali ny bersendirian di bumi Arab Saudi.... sunyi dan sepi... Walaupun tak pernah nak celebrate... at least ade la gak org nak beli kan kek... ye tak... tapi kali ni, birthday wishes.... semua dari kwn2 di fesbuk... Thank you all my frens... Hanya Allah SWT akan membalas setiap doa kalian....

Setiap tahun bertambah usia, tiada apa yang saya harap kan.... kecuali dari yang Maha Esa saya berdoa, agar dipanjang kan usia... supaya saya sempat melakukan amalan yang di tuntut... dipanjang kan usia supaya saya dapat melihat anak saya membesar.... Di panjang kan usia supaya saya dapat menjejaki ke Tanah Suci Mekah.... Dan diberi kesihatan tubuh badan.

Saya berdoa agar Allah SWT murah kan dan permudahkan rezeki saya dan keluarga. Semoga saya sentiasa berbahagia bersama suami dan anak... Dan dikurniakan cahaya mata.

Saya juga berharap jika segala urusan saya di permudahkan. Semoga di permudahkan perjalanan pulang saya nanti.

Terima kasih atas segala doa dari keluarga, teman2 dan saudara mara. Semoga Allah SWT dapat membalas segala nya. Amin...

2 comments:

thank you for ur comment