Monday, August 23, 2010

2mgu lg... the things dat i will missed the most....

Salam...

Kejap jekk dah 13ari kite posa kn. So... ape persiapan anda semua? 
Persiapan saya??? 
Saya masih lagi bersiap2 nak balik Msia... 
Hehehe...

Tajuk entry saya ari ni... pasal lebih kurang lagi 2mgu saya nak balik Msia. Dah rasa rindu... 
Cheh! Windu ape pon... windu ng product kat KSA yg xde kat Msia. 
Bukan windu pe pon... 
Ckap besar plak... Haha! Antara ny...

creme caramel

Ni memand sedap. Klu kek Msia... kne bancuh wat sendrik...
Tapi kek KSA ni ha... dah sedia ada... Hmm....

Ceklat Jewels
Ni pon bule lah tahan... Sodap gak... Wat perhiasan pon sedap. Ahaks!
Ceklat ni dikirim oleh adik ipar ku yg tersayang guna air liur jekk...
Haha! Ija, jgn marah ehh... Bulan2 posa nihh... Maaf zahir batin ekk...

Jus dr Al Rabie
Ala... ni yang paling saya rindu nanti... 
Sejak saya datang KSA ni, jus ni lah saya beli.
Tak penah xde dalam fridge saya. Kat Msia memang tak de.
Klu fruit cocktail tu ada la... tp tak sesedap yak ni...
Apo laie jus kiwi lime tu... Memang xde...

Ceklat Patchi
Kat sini femes ceklat nihh. Sedap sgt2... Hage pon cantik sgt2...
Kat Msia ade... saya penah nampak kat Midvalley.
Mase saya balik cuti vacation tu, 
saya nampak kedai Patchi br nak buka.
Ntah brape hage satu bekas kecik cani ekk???

Pokok di atas Aircond
La... ape kena mengena ekk... 
Pokok ni saya bela sejak balik dari cuti aritu...
Sebelum cuti pon saya ade bela, tp mati sbb x berjaga.
Kesian die kan... sape nak jaga die plak. 
Takkn saya nak bwk balik gak.
Klu bole... saya nak bawak. Tapi.... tak mati ke?
Sayang ny kat die...

Hmm... ni jekk yang saya akan rindu... rase mcm nak makan atau minum.
Tak pe... nnti jus tu saya leh la kirim ng adik saya.
Boleh ekk...

Anyway, selamat menyambut bulan syawal... 
xde lah awal kn. lg 17ari je nk raye.
Kui...kui...kui....

1 comment:

thank you for ur comment