Thursday, August 19, 2010

berlangsung dr tmpt keje...

Salam,

Hik..hik..hik... selamat pagi utk yg berada di Msia... kat saudi nihh kul 1.50pagi... Saya sudah memulakan kerja selepas 6ari bekerja... Maleh yg amat... huh! Disbbkn tinggal beberapa shif jek lagik... chaiyok2 JAJA...

Barang kargo dah sampai semalam... Alhamdullilah... nampak ny xde mende yang pecah. Mungkin cara saya pack tu memang kira bagus ahh... Hehehe... Udah semua dibuka oleh encit hubby... Agakny lah... Lagipon saya yang suh dia buka. Since mak ayah ada kat Puchong skang nihh... bole lah die bawak balik mende2 yang saya belikan utk mereka. Macam ahh banyak sangat. Hehehe....

Saya bercuti awal dari tarikh flight saya. Kira2 4 ari awal... Niat dihati nak tukar tarikh flight, tapi ragu2 disebabkan dgn clearence yang tak tentu bole settle ke idak. Ngan gaji yang entah bila dorg nak bayar. Huh! Tau aje lah kat sni... lebih2 lagi dalam bulan posa nihh... semua ny slow. Keje pon masuk lambat. So.... saya tunggu aje lah. Saya tetap balik ikut tarikh flight yang saya dapat. InsyaAllah....

So.... ni aje yg bersiaran dr tmpt keje... makna ny mmg xde keje... Haha! Smoga Allah SWT merahmati anda sekalian.

Wasalam...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comment